Az RTL+ lekérhető médiaszolgáltatás Általános Szerződési Feltételei
I. Általános rendelkezések
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: Felhasználási Feltételek vagy ÁSZF) határozzák meg az RTL+ lekérhető médiaszolgáltatáson belül igénybevehető RTL+ Light szolgáltatási csomag (a továbbiakban: RTL+ Light), az RTL+ Active szolgáltatási csomag (a továbbiakban: RTL+ Active), valamint az RTL+ Premium szolgáltatási csomag (a továbbiakban: RTL+ Premium) (a továbbiakban: RTL+ Light, RTL+ Active és RTL+ Premium együttesen: Szolgáltatások) tulajdonosa és üzemeltetője, a CLT-UFA S.A. (székhely: 43, boulevard Pierre Frieden, L-1543 Luxembourg; levelezési cím: 43, boulevard Pierre Frieden, L-1543 Luxembourg; e-mail cím: ugyfelszolgalat@rtl.hu; a továbbiakban: CLT) és a Szolgáltatások használatára jogosult természetes személy fogyasztó (a továbbiakban: Felhasználó) között a Szolgáltatások használata során keletkező jogokat és kötelezettségeket.
A Szolgáltatások használatával – regisztrációtól függetlenül – elfogadod a jelen Felhasználási Feltételeket. A Szolgáltatások használatával tudomásul veszed, hogy a Szolgáltatások tulajdonosa és üzemeltetője cookie-kat (a továbbiakban: sütiket) használhat a Szolgáltatások nyújtására szolgáló felületeken, amelyekről bővebben a sütikre vonatkozó tájékoztatóban olvashatsz, míg az egyes süti típusokra vonatkozó beállítási lehetőségeket az erre szolgáló felugró ablakban találod.
A jelen Felhasználási feltételek elfogadásával tudomásul veszed egyrészt, hogy a Szolgáltatások tulajdonosa és üzemeltetője a Szolgáltatások nyújtására szolgáló felületeken a böngészési tevékenységet eszközalapú azonosítás útján elemzi, amennyiben az erre szolgáló sütik használata a Szolgáltatás igénybevételéhez használt eszközön engedélyezett, másrészt, hogy amennyiben a Szolgáltatások igénybevételére általad használt eszközön a böngészési adatok célzott hirdetések és ajánlások megjelenítése céljából történő nyomon követését szolgáló célzott sütik használata engedélyezett, úgy a célzott hirdetéseink, ajánlásaink alapját képezi valamennyi, az adott eszközön folytatott böngészési tevékenység.
Fenntartjuk a jogot, hogy a Felhasználási Feltételeket egyoldalúan bármikor módosítsuk, amely módosítások a közzététellel, illetve bizonyos esetekben a tájékoztatásunk szerint, az azt követő 30 nappal lépnek hatályba. A Felhasználási Feltételek mindenkor hatályos verzióját a https://www.rtlplusz.hu/altalanos-felhasznalasi-feltetelek cím alatt érheted el. A lényeges módosításokról az rtlplusz.hu honlapon (a továbbiakban: Honlap) közzétett értesítés formájában és/vagy (amennyiben regisztrált Felhasználó vagy) e-mail üzenetben tájékoztatunk. Amennyiben a módosítások hatályba lépése után tovább használod bármely Szolgáltatásunkat, az a módosítások elfogadásának minősül. Amennyiben nem kívánod elfogadni a módosításokat, úgy lehetőséged van a regisztrációd törlésére, illetve amennyiben kizárólag az RTL+ Premium vonatkozásában történő módosításokat nem kívánod elfogadni, úgy ezen Szolgáltatásunk kapcsán lehetőséged van a szerződésed jelen Felhasználási Feltételek, illetve bizonyos esetekben tájékoztatásunk szerinti megszüntetésére. Javasoljuk továbbá, hogy időnként tekintsd át a hatályos Adatvédelmi tájékoztatót is, amely a https://www.rtlplusz.hu/adatkezeles cím alatt érhető el.
Kérjük, fordíts időt a jelen Felhasználási Feltételek teljes egészének elolvasására, mielőtt regisztrálsz, illetve előfizetsz a Szolgáltatásunkra. Abban az esetben, ha a jelen Felhasználási Feltételek bármely részét nem értenéd, kérdésed volna, további információkért fordulj hozzánk bizalommal.
II. A Szolgáltatások meghatározása, elérése
1.1. Az RTL+ Light olyan streaming szolgáltatás, amely használata során a jelen Felhasználási Feltételekben foglaltak teljesítése esetén jogosult vagy SD minőségben az általunk összeállított szűkebb műsorkínálatban az egyes tartalmakat, azok elérhetőségi idején belül másolat készítése nélkül megtekinteni.
1.2. Az RTL+ Light elérhető a Honlapon, az RTL+ Magyarország mobil applikáción (a továbbiakban: mobil applikáció), a Vodafone TV médiaboxon található RTL+ applikáción, a Telekom TV SmartBoxon található RTL+ applikáción, a Yettel TV Boxon található RTL+ applikáción (a továbbiakban a Vodafone TV médiaboxon, a Telekom TV SmartBoxon és a Yettel TV Boxon található applikáció együttesen: TV box applikáció), valamint Android TV operációs rendszerrel rendelkező egyéb eszközökön (így a Telekom TV SmartBoxon és a Yettel TV Boxon felül többek között ilyen operációs rendszerrel rendelkező TV készülékeken, Chromecast with Google TV-n, stb.) található RTL+ applikáción keresztül.
1.3. Az RTL+ Light teljeskörű igénybevételéhez regisztrációval kell rendelkezned, azonban tájékoztatunk, hogy csupán a Honlap látogatásához, illetve a mobil applikáció használatához regisztráció nem szükséges, de felhívjuk a figyelmedet, hogy regisztráció nélkül az RTL+ Light-nak kizárólag egyes tartalmai érhetőek el.
1.4. Az RTL+ Light használata díjmentes.
2.1. Az RTL+ Active olyan streaming szolgáltatás, amely használata során a jelen Felhasználási Feltételekben foglaltak teljesítése esetén jogosult vagy az általunk összeállított bővebb műsorkínálatban az egyes tartalmakat, azok elérhetőségi idején belül másolat készítése nélkül megtekinteni. Az RTL+ Active használata során a jelen Felhasználási Feltételekben foglalt technikai körülmények figyelembevételével jogosult vagy megtekinteni HD, vagy Full HD minőségben az RTL+ Light használata során elérhető tartalmakat, továbbá az RTL+ Active által nyújtott további exkluzív tartalmakat, és bizonyos TV-műsorok aktuális évadait.
2.2. Az RTL+ Active elérhető a Honlapon, a mobil applikáción, a TV box applikáción, valamint Android TV operációs rendszerrel rendelkező (egyéb) eszközökön (így a Telekom TV SmartBoxon és a Yettel TV Boxon felül többek között ilyen operációs rendszerrel rendelkező TV készülékeken, Chromecast with Google TV-n, stb.) található RTL+ applikáción keresztül.
2.3. Az RTL+ Active igénybevételéhez regisztrációval és olyan műsorterjesztő vállalatnál olyan televízió előfizetési csomaggal kell rendelkezned, amely feljogosít az RTL+ Active elérésére. Az RTL+ Active használatára a műsorterjesztővel (tv-szolgáltatóval) megkötött előfizetésedhez kapcsolódóan, a műsorterjesztőtől (tv-szolgáltatótól) kapott vagy általa elérhetővé tett egyedi aktiváló kóddal (a továbbiakban: Kód) van lehetőséged.
2.4. Amennyiben már regisztrált Felhasználónk vagy, úgy a felhasználói fiókodba történő belépést követően mindössze a Kód egyszeri megadása szükséges a hozzáféréshez. Amennyiben még nem rendelkezel regisztrációval, abban az esetben először regisztrálnod kell, majd a felhasználói fiókodba történő belépést követően megadni a Kódot.
2.5. Az egyértelműség kedvéért tájékoztatunk, hogy közvetlenül felénk az RTL+ Active jogszerű használata kapcsán díjfizetési kötelezettséged nem áll fenn.
3.1. Az RTL+ Premium olyan streaming szolgáltatás, amely használata során a jelen Felhasználási Feltételekben foglaltak teljesítése esetén jogosult vagy az általunk összeállított teljes műsorkínálatban az egyes tartalmakat, azok elérhetőségi idején belül másolat készítése nélkül megtekinteni. Az RTL+ Premium használata során a jelen Felhasználási Feltételekben foglalt technikai körülmények figyelembevételével jogosult vagy megtekinteni HD, vagy full HD minőségben az RTL+ Light, valamint az RTL+ Active használata során elérhető valamennyi – általunk meghatározott – tartalmat, továbbá az RTL+ Premium által nyújtott további tartalmakat, így különösen exkluzív premiereket, speciális élő streameket és sorozatok elérhető évadainak valamennyi epizódját.
3.2. Az RTL+ Premium elérhető a Honlapon, mobil applikáción, TV box applikáción, Android TV operációs rendszerrel rendelkező (egyéb) eszközökön (így a Telekom TV SmartBoxon és a Yettel TV Boxon felül többek között ilyen operációs rendszerrel rendelkező TV készülékeken, Chromecast with Google TV-n, stb.), LG okos TV-n, valamint PlayStation®4-en található RTL+ applikáción keresztül.
3.3. Az RTL+ Premium igénybevételéhez regisztrációval és előfizetésed létesítésekor elérhető valamely konstrukciójú külön előfizetéssel kell rendelkezned közvetlenül nálunk vagy általunk meghatározott partnerünknél, mely előfizetés jelen Felhasználási Feltételekben foglaltak szerint az esetleges próba-előfizetés, illetve az esetleges díjmentes promóciós ajánlat szerinti időszak idejére nem keletkeztet fizetési kötelezettséget.
3.4. A fentiek értelmében az RTL+ Premium igénybevételéhez, amennyiben már regisztrált Felhasználónk vagy, úgy a felhasználói fiókodba történő belépést követően előfizetésre vonatkozó jogviszonyt szükséges létrehoznod. Amennyiben még nem rendelkezel regisztrációval, abban az esetben először regisztrálnod kell, majd a felhasználói fiókodba történő belépést követően előfizetésre vonatkozó jogviszonyt szükséges létrehoznod.
4. A félreértések elkerülésre érdekében tájékoztatunk, hogy a jelen Felhasználási Feltételekben foglaltak szerint a regisztrációhoz, illetve az RTL+ Light igénybevételéhez nem szükséges a Kód aktiválása, az kizárólag az RTL+ Active igénybevételéhez szükséges, továbbá nem szükséges előfizetéssel rendelkezned és így az esetleges díjmentes időszakot követően előfizetési díjat megfizetned, az kizárólag az RTL+ Premium igénybevételéhez szükséges. A félreértések elkerülése érdekében tájékoztatunk továbbá, hogy a Kód aktiválása nem előfeltétele az RTL+ Premium igénybevételének, az RTL+ Premiumra történő előfizetés pedig nem előfeltétele a Kód aktiválhatóságának. A Kód aktiválásával az RTL+ Light tartalmai az RTL+ Active-ban elérhetők lesznek számodra, míg előfizetéssel és így – az esetleges díjmentes időszakot követően – az előfizetési díj megfizetésével az RTL+ Premium exkluzív tartalmain túl az RTL+ Light és az RTL+ Active valamennyi tartalmát meg tudod nézni Kód aktiválása nélkül is.
5. Az egyértelműség kedvéért tájékoztatunk továbbá, hogy a Szolgáltatásokban/az egyes szolgáltatási csomagokban az aktuális műsorkínálat meghatározása minden esetben saját jogunk és kötelezettségünk, így e körben tájékoztatunk, hogy nem minden RTL TV-műsor, illetve azoknak nem az összes epizódja nézhető vissza, illetőleg érhető el a Szolgáltatásokban/az egyes szolgáltatási csomagokban, valamint a tartalmi kínálat időbeli ütemezése, így például új epizódok, sorozatok, filmek közzététele is kizárólagos kompetenciánk. Előbbiekre tekintettel a Szolgáltatásokban/az egyes szolgáltatási csomagokban elérhető tartalmak idővel kicserélődhetnek, frissülhetnek és/vagy bővülhetnek.
III. Regisztráció, a Szolgáltatások igénybevétele
Tájékoztatunk, hogy a regisztráció díjmentes.
Regisztrációra és így felhasználói fiók létrehozására az alábbi módokon van lehetőséged:
2.1. a Honlapon, illetve mobil applikációban történő közvetlen regisztrációval,
2.2. az rtl.hu honlapon, illetve RTL.hu applikációban történő közvetlen regisztrációval,
2.3. a Honlapon, illetve mobil applikációban Facebook profil használatával,
2.4. a Honlapon, illetve mobil applikációban Google fiók használatával,
2.5. a Honlapon, illetve mobil applikációban Apple fiók használatával.
A 2. pont 2.1. alpont szerinti sikeres regisztráció feltétele a regisztráció során kért adataid (e-mail cím, használni kívánt jelszó, nem, születési idő) teljeskörű megadása, továbbá – amennyiben a 2024. július 30. napjától kezdeményezett regisztrációk esetében ilyen értesítést küldtünk – a regisztrációd (felhasználói fiókodhoz tartozó e-mail cím) megerősítése a megadott e-mail címedre küldött megerősítő e-mailben foglaltak szerint.
A 2. pont 2.2. alpont szerinti sikeres regisztráció feltétele az ezen pontban foglalt felületek szolgáltatója által előírt feltételek teljesítése.
A 2. pont 2.3-2.4. alpontok szerinti sikeres regisztráció feltétele ezen pontok szerinti felületekre történő átirányítást követően az ezen felületeken használt e-mail címed, jelszavad, továbbá felületünkön e-mail címed, nemed és születési időd teljeskörű megadása, továbbá – amennyiben a 2024. július 30. napjától kezdeményezett regisztrációk esetében ilyen értesítést küldtünk – a regisztrációd (felhasználói fiókodhoz tartozó e-mail cím) megerősítése a megadott e-mail címedre küldött megerősítő e-mailben foglaltak szerint.
Amennyiben Facebook vagy Google segítségével regisztráltál, a Facebook vagy Google szolgáltatója által előírt feltételeket Neked kell teljesítened.
Amennyiben jelen pont szerinti adatok megadása előtt bontod a kapcsolatot a 2. pont 2.2.-2.4. alpont szerinti profiloddal/fiókoddal (azaz törlöd ezen felületeken a regisztrációdat), akkor a regisztrációd nem jön létre.
Amennyiben jelen pont szerinti adatok megadása után bontod a kapcsolatot (azaz törlöd ezen felületeken a regisztrációdat) a közösségi azonosító (Facebook ID, Google ID) törlésre kerül és az ezen azonosítókkal történő regisztrációd a Szolgáltatások igénybevétele tekintetében megszűnik.
A 2. pont 2.5. alpont szerinti sikeres regisztráció feltétele ezen a felületen használt e-mail címed, jelszavad, e-mail címed, nemed és születési időd teljeskörű megadása, továbbá – amennyiben a 2024. július 30. napjától kezdeményezett regisztrációk esetében ilyen értesítést küldtünk – a regisztrációd (felhasználói fiókodhoz tartozó e-mail cím) megerősítése a megadott e-mail címedre küldött megerősítő e-mailben foglaltak szerint. Felhívjuk a figyelmed, hogy amennyiben Apple fiókoddal történő regisztrációdkor nem engedélyezed számunkra az Apple fiókodban megadott e-mail címed láthatóságát, úgy az ott megadott e-mail címeddel belépni sem tudsz a felületünkre, ugyanazon az e-mail címed megadásával új regisztrációt fogsz létrehozni, amely külön felhasználói fióknak minősül. Abban az esetben pedig, ha korábban az Apple fiókodban is megadott e-mail címeddel külön regisztráltál felületünkön, azonban Apple fiókoddal is belépnél, de nem engedélyezed számunkra az Apple fiókodban megadott e-mail címed láthatóságát, az ugyancsak új regisztrációt fog létrehozni, illetve külön felhasználói fióknak minősül. Fontos ezért, hogy amennyiben nem szeretnél több felhasználói fiókot, úgy az Apple fiókod használata esetén engedélyezd számunkra e-mail címed láthatóságát.
Amennyiben az rtl.hu honlapon, illetve az RTL.hu applikációban (korábbi nevén: RTL24 applikáció), valamint az előzőleg RTL Most, illetve RTL Most+ néven elérhető szolgáltatásaink alapjául szolgáló felületen korábban már regisztráltál, ezeken a felületeken létrehozott regisztrációddal/felhasználói fiókoddal – külön a Honlapon, illetve a mobil applikációban történő regisztráció nélkül – be tudsz lépni a Szolgáltatásokba is és a jogosultsági szintednek megfelelő szolgáltatási csomagot éred el.
A regisztráció során csak olyan e-mail címet tudsz megadni – ideértve a 2. pont 2.3. és 2.4. alpontok szerinti regisztráció során megadott e-mail címet is – és azt csak olyan e-mail címre tudod megváltoztatni, amellyel még Szolgáltatásainkat korábban nem vetted igénybe, továbbá amellyel az rtl.hu honlapon, illetve az RTL.hu applikációban (korábbi nevén: RTL24 applikációban), valamint az előzőleg RTL Most, illetve RTL Most+ néven elérhető szolgáltatásaink alapjául szolgáló felületen korábban még nem regisztráltál, kivéve, ha korábban regisztráltál, majd felhasználói fiókod törlésre került. Azonos e-mail címmel tehát csak egyszer tudsz regisztrálni az előbbi felületeken – kivéve, ha korábban regisztráltál, majd felhasználói fiókod törlésre került –, illetőleg csak egy felhasználói fiókot tudsz létrehozni.
Az egyértelműség kedvéért rögzítjük, hogy a regisztráció/felhasználói fiók tulajdonosa és afelett rendelkezni jogosult, illetve az ÁSZF értelmében velünk szerződő fél az a személy, aki létrehozta a regisztrációt/felhasználói fiókot és rendelkezik a regisztrációhoz/felhasználói fiókhoz tartozó belépési adatokkal, függetlenül attól, hogy a felhasználói fiókon belül kezdeményezett RTL+ Premium előfizetés díjának megfizetésére a regisztrációt létrehozó személy nevére szóló bankkártya, vagy más személy nevére szóló bankkártya adatait regisztrálták.
Tájékoztatunk, hogy a regisztrációddal az rtl.hu honlapra és az RTL.hu applikációba is be tudsz lépni, így a regisztrációval RTL.HU videós hírportál és RTL.HU mobilalkalmazás Felhasználási Feltételeit (https://rtl.hu/felhasznalasi-feltetelek), valamint Adatvédelmi Szabályzatát (https://rtl.hu/adatvedelmi-szabalyzat) is elfogadod.
A regisztrációkor köteles vagy létező, valóságnak megfelelő adatokat megadni és minden egyéb alkalommal valóságnak megfelelő adatokat szolgáltatni, amikor a Szolgáltatásaink igénybevételével összefüggésben adatok megadása szükséges (pl. fizetés).
A regisztrációval – ideértve a Szolgáltatásokba történő 7. pont szerinti belépéssel –, valamint a Szolgáltatások használatával vállalod, hogy szükség szerint karbantartod, aktualizálod az általad megadott adatokat.
Felhívjuk a figyelmed, hogy fenntartjuk a jogot arra, hogy időről-időre felülvizsgáljuk a felhasználói fiókodhoz – ideértve az rtl.hu honlapon, illetve RTL.hu applikációban (korábbi nevén: RTL24 applikáció) létrehozott felhasználói fiókodat is, amennyiben ezen keresztül veszed igénybe Szolgáltatásunkat – tartozó azon személyes adataid, így különösen a neved, születési időd és e-mail címed pontosságát, amelynek ellenőrzésére lehetőségünk nyílik, ideértve például az olyan eseteket, amikor valamely, RTL+ lekérhető médiaszolgáltatáshoz kapcsolódó regisztrációhoz kötött nyereményjátékba való jelentkezésed során megadott személyes adataid vizsgálatakor állapítható meg, hogy a regisztráció során megadott bármely személyes adatod eltér a nyereményjátékba való jelentkezésedkor megadott személyes adatoktól. Amennyiben a felülvizsgálat során azt észleljük, hogy bármely személyes adatod pontatlanul szerepel adatbázisunkban (például a neved egyértelmű elírást tartalmaz, vagy olyan e-mail címet adtál meg, amely nyilvánvalóan téves vagy pontatlan /pl. az e-mail postafiók szolgáltatójának neve elírásra került, vagy korábban kiküldött rendszerüzeneteink alapján észleljük, hogy a megadott e-mail cím nem létezik/), úgy felhívhatunk arra, hogy pontosítsd az érintett személyes adatodat azzal, hogy amennyiben ez nem vezet eredményre a megadott határidőn belül, úgy fenntartjuk a jogot a jelen Felhasználási Feltételek XIII. pont 2. pontjának 2.1. alpontja szerinti jogkövetkezmény alkalmazására, azaz a regisztrációd törlésére és esetleges előfizetésed megszüntetésére. Amennyiben személyes adataid pontosságát illetően valamely nyereményjátékba beküldött jelentkezés adatainak vizsgálata során olyan kétség merül fel, amely nem az adatok nyilvánvaló elírására vagy az e-mail cím nyilvánvaló téves voltára vonatkozik, úgy fenntartjuk a jogot, hogy a regisztrációban foglalt személyes adataid pontosságának tisztázása érdekében felhívjunk arra, hogy a regisztrációban foglalt személyes adataid pontosságát ellenőrizd és azokat erősítsd meg, vagy módosítsd, amennyiben az szükséges.
A regisztrációval egyidejűleg – valamint adott esetben ezt követően is – van lehetőséged feliratkozni a hírlevélre. A hírlevél a Honlapon, illetve a mobil applikációban található „Profilom” menüpontban vagy az e-mail címedre küldött hírlevél láblécében szereplő leiratkozási linkre kattintással mondható le.
A Szolgáltatások használatával tudomásul veszed, hogy nem hozhatsz létre hamis adatok megadásával, megtévesztéssel vagy egyéb nem jogszerű módon felhasználói fiókot, továbbá nem jelentkezhetsz be olyan szerverre vagy felhasználói fiókba, amelyre nem vagy jogosult. E rendelkezés értelmében amennyiben a felhasználói fiókodhoz a regisztráció során megadott, vagy a felhasználói fiókodban esetlegesen későbbiekben eszközölt adatmódosítás során rögzített e-mail címről olyan üzenet érkezik be hozzánk bármely e-mail csatornánkon, amelynek értelmében az adott e-mail címet a regisztrációra jogosulatlanul használták fel és az üzenet az adott e-mail címhez tartozó regisztráció törlésére és/vagy a regisztrációban kezdeményezett előfizetés megszüntetésére irányuló kérelmet tartalmaz, úgy fenntartjuk a jogot, hogy az adott e-mail címhez tartozó regisztrációt töröljük, amennyiben pedig a regisztrációhoz előfizetés is tartozott, úgy az előfizetést megszüntessük.
A regisztráció, az előfizetés, illetve Szolgáltatásaink igénybevétele során megadott adataid (így különösen e-mail címed és jelszavad) titkos és biztonságos kezelésével, a Szolgáltatások használatával, így a felhasználói fiókon, illetve felhasználói fiókkal végzett bármely tevékenységgel, magatartással kapcsolatban teljes körű felelősség terhel Téged. Felhívjuk a figyelmedet, hogy a felhasználói adatokkal való visszaéléssel, a Szolgáltatások használatával, illetve a téves, pontatlan hamis/valótlan, vagy hiányos adatszolgáltatásodból (pl. név, email cím elírás, téves vagy nem valós, illetve harmadik személyhez tartozó bármely adat feltüntetése) eredő, általad vagy bármely harmadik személy által elszenvedett vagyoni és nem vagyoni kár esetén teljes mértékben kizárjuk a felelősségünket.
A Szolgáltatások használatával arra kötelezed magad, hogy Szolgáltatásainkat kizárólag a jogszabályok és a jelen Felhasználási feltételekben foglalt szerződéses feltételek szerint használod. Nem módosíthatod a Szolgáltatások megjelenését, működését, illetve tilos bármilyen módon beavatkoznod, vagy megzavarnod a Szolgáltatások, az azokat működtető szerverek, a Szolgáltatásokhoz kapcsolódó hálózat működését, továbbá nem hagyhatod figyelmen kívül a Szolgáltatásokhoz kapcsolódó hálózat működésére vonatkozó előírásokat vagy bármely szabályzatban, egyéb feltételekben foglaltakat. Vállalod, hogy nem használsz semmilyen eszközt vagy eljárást, amely a jelen pontban foglaltak megvalósítására alkalmas. A Szolgáltatások jogszerű, illetve rendeltetésszerű működésének megsértése, illetve az erre vonatkozó kísérletek jogi felelősségre vonást vonhatnak maguk után.
Felhívjuk a figyelmedet arra, hogy a hatályos jogszabályok értelmében a 16. életévét be nem töltött kiskorú Felhasználók önálló regisztrációját a Szolgáltatásunk nem engedélyezi. A megadott adatok valóságtartalmáért semmiféle felelősséget nem vállalunk, nem vizsgáljuk a Felhasználók személyazonosságát.
A regisztrációt követően korlátozhatjuk azon eszközök számát, amelyeken a felhasználói fiókoddal be tudsz lépni, illetve bejelentkezve tudsz maradni (jelenleg 5 darab eszköz). Továbbá korlátozhatjuk a párhuzamos streamek számát is (RTL+ Light használata során jelenleg 1 stream, RTL+ Active és RTL+ Premium használata során jelenleg 3 stream, kivéve élő stream esetén, mely esetben 2 stream).
A felhasználói fiókodba történő belépést követően lehetőséged van legfeljebb 5 felhasználói profilt létrehozni. Felhívjuk a figyelmedet, hogy korlátozhatjuk az általad hozzáadható profilok maximális számát.
Felhívjuk a figyelmedet továbbá, hogy a tartalmak, a Szolgáltatások egyéb jellemzői és funkciói a tartózkodási helyedtől – országtól – függően változhatnak, az azokhoz való hozzáférést Magyarország területén kívül bármikor korlátozhatjuk, jogosultak vagyunk a tartalmakat tartalomvédelem (DRM), illetve geofiltering/geoblocking technológia alkalmazása mellett elérhetővé vagy elérhetetlenné tenni.
Az Európai Parlamentnek és a Tanácsnak az online tartalomszolgáltatásoknak a belső piacon való, határokon átnyúló hordozhatóságáról szóló 2017/1128 számú rendelete (a továbbiakban: Rendelet) alapján biztosítjuk, hogy amennyiben ideiglenesen tartózkodsz egy, a lakóhelyed szerinti európai uniós tagállamtól eltérő európai uniós tagállamban, ugyanúgy hozzáférj a jelen Felhasználási Feltételek tárgyát képező lekérhető audiovizuális médiaszolgáltatáshoz és azt ugyanúgy igénybe vehesd mint a lakóhelyed szerinti európai uniós tagállamban, többek között azáltal, hogy hozzáférést biztosítunk ugyanahhoz a tartalomhoz, ugyanolyan típusú és számú eszközzel, ugyanolyan funkcionalitások mellett. Szolgáltatásaink használatával tudomásul veszed, hogy jogosultak vagyunk a lakóhelyed szerinti tagállam ellenőrzésére a Rendelet 5. cikkében foglaltak betartásával.
IV. RTL+ Premium előfizetés, díjmentes időszak, kedvezményes időszak, díjfizetéses időszak, fizetési feltételek
Az RTL+ Premium tartalmainak eléréséhez a regisztráció és a felhasználói fiókodba történő belépés mellett valamely konstrukciójú (pl. aktuálisan hozzáférhető havi vagy éves) külön előfizetésre vonatkozó jogviszony létesítése és az ehhez kapcsolódó – a Honlapon feltüntetett – előfizetési díj előzetes megfizetése szükséges, ide nem értve az esetleges próba-előfizetés, illetve az esetleges promóciós ajánlat szerinti díjmentes időszak időtartamát. Felhívjuk a figyelmed, hogy RTL+ Premiumra vonatkozó jogviszonyt (előfizetést) velünk kizárólag a Honlapon tudsz létesíteni, mellyel vállalod, hogy az RTL+ igénybevétele az esetleges próba-előfizetés, illetve az esetleges promóciós ajánlat szerinti díjmentes időszak időtartamán túl fizetési kötelezettséggel jár.
Az RTL+ Premiumot akkor vagy jogosult igénybe venni, ha 18. életéved betöltötted.
Az RTL+ Premium első alkalommal történő igénybevételekor, első előfizetésedkor – amennyiben a megadott bankkártyával nem került korábban előfizetés létesítésre – külön tájékoztatásban meghatározott időtartamú próba-előfizetést biztosíthatunk, amelyet díjmentesen nyújtunk számodra.
Az RTL+ Premiumra történő előfizetésed esetére külön tájékoztatásban meghatározott díjmentes, vagy kedvezményes díjú kupon időszakot, vagy más promóciós ajánlatot (továbbiakban: promóciós ajánlat) biztosíthatunk. A promóciós ajánlatra való jogosultságot az ajánlat részletes feltételeiben határozzuk meg. Az esetleges kupon aktiválására kizárólag az aktuális tájékoztatásban foglaltak szerint van lehetőség.
Az előfizetés – ideértve az esetleges próba-előfizetést, illetve az esetleges promóciós ajánlat szerinti időszakot is – feltétele, hogy megadd a bankkártya adataidat az általunk megbízott Worldline S.A. szolgáltatónak. A megadott bankkártya adatok a szokásos gyakorlatnak megfelelően ellenőrzésre kerülnek. Kizárólag olyan bankkártya adatokat adj meg, amelynek használatára jogosult vagy az előfizetés létesítéséhez. Előfordulhat, hogy bizonyos promóciós ajánlataink esetében anélkül tudod igénybe venni az RTL+ Premium szolgáltatást, hogy a bankkártya adataidat megadnád.
Próba-előfizetés, illetve promóciós ajánlat esetén amennyiben előfizetésed nem mondod le legkésőbb a díjmentes, illetve kedvezményes díjú előfizetési időszak lejártát megelőzően legalább 1 nappal, a próba-előfizetésed, illetve a promóciós ajánlat szerinti előfizetésed automatikusan átalakul teljes díjfizetési kötelezettséggel járó határozatlan idejű előfizetéssé, amellyel a szolgáltatás teljes díjának megfelelő visszatérő jellegű (rendszeres) előfizetési díj fizetési kötelezettséged keletkezik és azt jelen Felhasználási Feltételekben foglaltak szerint köteles vagy megfizetni. Tájékoztatunk, hogy a próba-előfizetés, illetve a promóciós ajánlat szerinti időszak lejárta előtt bármikor lemondhatod előfizetésed, azonban ahhoz, hogy a próba-előfizetésed, illetve a promóciós ajánlat szerinti időszakodat ne kövesse a szolgáltatás teljes díjának megfelelő visszatérő jellegű (rendszeres) előfizetési díj fizetési kötelezettség, az előbbiek szerinti határidőt be kell tartanod. Előfordulhat, hogy bizonyos promóciós ajánlat szerinti előfizetéssel csupán határozott idejű előfizetői jogviszonyt tudsz létesíteni, így a promóciós ajánlat szerinti időszak lejártát követően – amennyiben új előfizetést nem létesítesz – az RTL+ Premium szolgáltatáshoz való hozzáférésed megszűnik. Ha további részleteket szeretnél megtudni a próba-előfizetéseddel, illetve a promóciós ajánlat szerinti időszakoddal kapcsolatban, beleértve a próba-előfizetés, illetve a promóciós ajánlat szerinti időszak lejártának dátumát, kérjük, látogass el a Honlapon a „Profilom” alatt az Áttekintés menü, Aktivált szolgáltatásaim almenüpontban szereplő információkért. A próba-előfizetés, illetve a promóciós ajánlat szerinti időszak lejártáról, illetőleg a díjfizetéses, teljes díjfizetéses időszak kezdetéről külön értesítést nem küldünk.
Felhívjuk a figyelmed, hogy ugyanazon felhasználói fiókkal, illetve ugyanazon bankkártyával csak egy alkalommal lehetsz jogosult bármilyen időtartamú, bármely elnevezésű díjmentes, illetve kedvezményes RTL+ Premium időszakra (pl. RTL+ Premium próba-előfizetésre vagy RTL+ Premium promóciós ajánlat szerinti időszakra), kivéve, ha az aktuális ajánlat szerint az RTL+ Premium próba-előfizetést és / vagy az RTL+ Premium promóciós ajánlat szerinti időszakot nem csak új RTL+ Premium felhasználók számára tesszük elérhetővé. Kérjük, mindig alaposan olvasd el a kapcsolódó tájékoztatást a jogosultság kapcsán!
Amennyiben egy felhasználói fiókkal már igénybe vettél korábban díjmentes, illetve kedvezményes időszakot, azaz akár próba-előfizetést, akár promóciós ajánlat szerinti időszakot, úgy ezen felhasználói fiókkal történő esetleges új előfizetésed esetén az RTL+ Premium igénybevételére díjmentes, illetve kedvezményes időszak lehetősége nélkül, a teljes előfizetési díj sikeres teljesítését követően vagy jogosult, kivéve, ha az aktuális ajánlat szerint az RTL+ Premium próba-előfizetést és / vagy az RTL+ Premium promóciós ajánlat szerinti időszakot nem csak új RTL+ Premium felhasználók számára tesszük elérhetővé. Felhívjuk továbbá a figyelmed, hogy ugyanazon bankkártyával csak egy alkalommal lehetsz jogosult bármilyen időtartamú RTL+ Premium próba-előfizetésre, illetve promóciós ajánlat szerinti időszakra, így amennyiben egy bankkártyával már igénybe vételre került korábban próba-előfizetés, vagy promóciós ajánlat szerinti időszak, azonban ugyanezen bankkártya esetlegesen más felhasználói fiókkal történő előfizetés esetén is megadásra került, úgy ezen felhasználói fiókkal az RTL+ Premium igénybevételére a sikeres teljes előfizetési díj megfizetését követően nyílik jogosultság, kivéve, ha az aktuális ajánlat szerint az RTL+ Premium próba-előfizetést és / vagy az RTL+ Premium promóciós ajánlat szerinti időszakot nem csak új RTL+ Premium felhasználók számára tesszük elérhetővé. Rögzítjük, hogy új RTL+ Premium felhasználónak vagy új előfizetőnek az a személy minősül, aki felhasználói fiókjával még nem létesített RTL+ Premium előfizetést – ideértve a próba-előfizetést, illetve promóciós ajánlat szerinti időszakot is, kivéve, az olyan díjmentes vagy kedvezményes időszakot, amely csupán határozott idejű előfizetési jogviszonyt keletkeztet, azaz a meghatározott promóciós időszak leteltével az előfizetés megszűnik és nem újul meg automatikusan –, valamint az előfizetéshez megadni kívánt bankkártya RTL+ előfizetéshez korábban nem került megadásra.
Amennyiben meglévő előfizetési konstrukciódtól eltérő más előfizetési konstrukció is megtalálható kínálatunkban, és a meglévő helyett másikra váltanál, a meglévő előfizetési konstrukciódat jelen ÁSZF-ben foglaltak szerint először le kell mondanod, amely annak fordulónapjáig fennmarad, és az aktuális előfizetés lejártát követően pedig a választott új előfizetési konstrukcióra – próba-előfizetési lehetőség nélkül – elő tudsz fizetni.
Az előfizetésed fordulónapja havi előfizetés esetén – ideértve a promóciós ajánlat szerinti díjmentes időszak igénybevételét is – az előfizetésed kezdetének, a promóciós időszak elindításának napjára tekintettel (számának megfelelő) meghatározott nap a hónapban. Ha ilyen nap nincs minden hónapban, akkor a fordulónap ezen hónapokban az adott hónap utolsó napja. Éves előfizetés esetén az előfizetésed fordulónapja az előfizetésed kezdetének napjára tekintettel (hónapjának és számának megfelelő) meghatározott nap az évben. Ha nincs ilyen nap minden évben, akkor a fordulónap ezen években az adott hónap utolsó napja. Előfizetésed kezdetének napja próba-előfizetésre való jogosultság esetén a próba-előfizetésed lejártának napja.
Az előfizetési díjat egyoldalúan állapítjuk meg és időről-időre egyoldalúan módosíthatjuk, azonban a díjakban bekövetkezett változtatások csak legalább 30 nappal azután lépnek hatályba, hogy azokról neked értesítést küldünk. Így, ha nem értesz egyet a díjváltozással, lehetőséged van az értesítést követően 30 napon belül az előfizetést lemondani, mielőtt az áremelés hatályba lépne. Amennyiben ezt nem teszed meg és nem mondod le előfizetésed határidőn belül, úgy kifejezetten elfogadod az áremelést, az RTL+ Premium előfizetésed továbbra is fennmarad, és az áremelést követő fizetéskor az új díj kerül automatikusan levonásra, amelyhez hozzájárulsz.
Amennyiben az RTL+ Premium kapcsán az előfizetésed lemondása nem történik meg az előfizetésed fordulónapját megelőzően legalább 1 nappal (illetve a próba-előfizetésed vagy promóciós ajánlat szerinti időszakod lejártát megelőzően legalább 1 nappal), azzal felhatalmazást kapunk arra, hogy a következő előfizetési időszakhoz tartozó teljes előfizetési díjat a fordulónapon felszámítsuk. Amennyiben promóciós ajánlatunk szerint olyan díjmentes vagy kedvezményes időszakot vettél igénybe, amely csupán határozott idejű előfizetési jogviszonyt keletkeztet, azaz a meghatározott promóciós időszak leteltével az előfizetés megszűnik és nem újul meg automatikusan, jelen pont nem alkalmazandó.
Az előfizetési díj az RTL+ Premium igénybevételének adóval megnövelt teljes összegeként kerül feltüntetésre, amely az előfizetési időszakra vonatkozó valamennyi költséget tartalmazza.
Az RTL+ Premium eléréséhez szükséges előfizetési díj megfizetéséhez a bankkártya adataidat kell megadnod az általunk megbízott Worldline S.A. szolgáltatónak. Az előfizetési díj megfizetéséhez szükséges adataid kezeléséről bővebb információkat az Adatvédelmi tájékoztatóban találsz.
Tudomásul veszed, hogy amennyiben az adott promóciós ajánlat, amelynek keretében az RTL+ Premiumot igénybe veszed másként nem rendelkezik, az RTL+ Premium igénybevételére úgy van lehetőséged, hogy az előfizetés indításakor megadott bankkártyádhoz tartozó bankszámládat az általunk megbízott szolgáltató az előfizetésed kezdetének, vagy első díjfizetési kötelezettségednek napján, valamint ezt követően az előfizetési konstrukciódhoz kapcsolódó gyakorisággal fordulónaponként automatikusan megterheli, mindaddig, amíg az RTL+ Premiumra vonatkozó szerződésed meg nem szűnik.
Az előfizetési díj megfizetése kizárólag a Honlapon keresztül, az általunk megbízott szolgáltató által működtetett rendszerben elfogadható, magyar kibocsátású bankkártyával történhet (Visa, Mastercard). Banki átutalás, készpénzes fizetés, vagy egyéb fizetési mód nem lehetséges.
Az RTL+ Premium használatát minden esetben a visszaigazolt sikeres fizetési tranzakció esetén biztosítjuk. Amennyiben sikertelen fizetési tranzakció kerül visszaigazolásra, az RTL+ Premium igénybevételére nem vagy jogosult. Esetleges próba-előfizetést, illetve promóciós ajánlat szerinti időszakot a sikeres bankkártya adatok ellenőrzését követően biztosíthatunk. Előfordulhat, hogy bizonyos promóciós ajánlataink esetében anélkül tudod igénybe venni az RTL+ Premium szolgáltatást, hogy a bankkártya adataidat megadnád.
V. Promóciós ajánlat
Az RTL+ Premium igénybevétele esetére külön tájékoztatásban meghatározott promóciós ajánlatokat, díjcsomagokat vagy díjmentes, illetve kedvezményes díjú kupon időszakot biztosíthatunk. A promóciós ajánlatokra való jogosultságot, azok időtartamát és egyéb ismérveit az ajánlat részletes feltételeiben saját mérlegelésünk alapján határozzuk meg. Fenntartjuk a jogot a promóciós ajánlat visszavonására, és a felhasználói fiók felfüggesztésére, illetve az RTL+ Premium szolgáltatási csomaghoz történő hozzáférés felfüggesztésére abban az esetben, ha úgy ítéljük meg, hogy a felhasználó nem jogosult a promóciós ajánlatra. A promóciós ajánlatra való jogosultság megállapítása keretében valamennyi olyan személyes adatot kezelhetünk, amelyek az adott promócióban való részvételi jogosultság megállapítása céljából szükségesek, figyelemmel az adott promóciós ajánlat részvételi feltételeiben foglaltakra. A jogosultsági feltételeket, illetve egyéb korlátozásokat és követelményeket a promóciós ajánlatra történő regisztráció alkalmával vagy egyéb, a felhasználók számára szóló tájékoztatókban (részvételi szabályzatban) tesszük közzé.
Az ÁSZF valamennyi promóciós ajánlatunkra vonatkozik azzal, hogy az adott promóciós ajánlat tartalmazhat speciális feltételeket is. Ha rajtunk keresztül regisztrálsz egy promóciós ajánlatra, a promóciós ajánlatnak lehetnek saját különleges feltételei, amelyeket a regisztráció előtt megismerhetővé teszünk a számodra és amelyeket a promóciós ajánlatra történő regisztrációval és így akár kedvezményes díjú, akár díjmentes előfizetésed létesítésével elfogadsz, ennek következtében az a jogviszonyunk részét képezi. Ha egy harmadik féltől kapsz promóciós ajánlatot, akkor az adott harmadik féltől további vagy külön kikötések és feltételek vonatkozhatnak rád. A promóciós ajánlatokat időszakosan biztosítunk, és ellenkező értelmű rendelkezés hiányában nem küldünk emlékeztetőt az ingyenes kipróbálás vagy kedvezményes promóció vége előtt.
A promóciós ajánlatokkal lehetővé tesszük – ha a promóciós ajánlatokról szóló tájékoztatóban másként nem rendelkezünk – az új RTL+ Premium felhasználók számára, hogy igénybe vegyék az RTL + szolgáltatási csomagot anélkül, hogy automatikusan ismétlődő díjat fizetnének, vagy csökkentett ismétlődő díjat számítunk fel nekik az adott promóciós időszak alatt.
A promóciós ajánlatok csak egyszer használhatók fel, nem válthatók be készpénzre, és nem kombinálhatók más promóciós ajánlatokkal. Adott promóciós ajánlat kapcsán tájékoztatunk annak hosszáról és áráról (ha van ilyen), az igénybevétel (pl. kupon beváltás) módjáról, valamint bármely esetleges korlátozásról. Eltérő rendelkezés hiányában a promóciós ajánlatok csak azok számára érhetők el, akik nem rendelkeznek RTL+ Premium előfizetéssel sem nálunk, sem esetlegesen harmadik fél szolgáltatónál. Ha korábban már igénybe vettél promóciós ajánlatot, nem vagy jogosult további promóciós ajánlatra, kivéve, ha az aktuális ajánlat szerint azt nem csak új RTL+ Premium felhasználók számára tesszük elérhetővé.
A promóciós ajánlat során bármikor lemondhatod az előfizetésed a XIII. pontban foglaltak szerint, kérjük olvasd el az ott szerepelő feltételeket is figyelmesen! Előfizetői kupon aktiválása esetén lemondásoddal az aktiválás napjának (előfizetésed elindításának) megfelelő következő havi fordulónappal szünteted meg az ingyenes, vagy kedvezményes díjú előfizetésed, függetlenül attól, hogy milyen időtartamú előfizetői kupon került beváltásra. Amennyiben lemondásod miatt nem tudod a promóciós ajánlat szerinti időszak végéig használni az RTL+ Premium szolgáltatási csomagot, semmilyen visszatérítésre nem vagy jogosult. Felhívjuk a figyelmedet, hogy ha az előfizetésed lemondása nem történik meg a próba-előfizetésed vagy promóciós ajánlat szerinti időszakod lejártát megelőzően legalább 1 nappal, a próba-előfizetésed, illetve a promóciós ajánlat szerinti előfizetésed automatikusan átalakul teljes díjfizetési kötelezettséggel járó határozatlan idejű előfizetéssé és felhatalmazást kapunk arra, hogy a szolgáltatás teljes díját rendszeresen felszámítsuk.
Előfordulhat, hogy bizonyos promóciós ajánlataink esetében, amikor anélkül tudod igénybe venni az RTL+ Premium szolgáltatást, hogy a bankkártya adataidat megadnád, a promóciós ajánlat szerinti időszak lejártával az előfizetésed automatikusan megszűnik, nem fogod a továbbiakban elérni az RTL + csomagot, így az ilyen előfizetői kupon beváltásával díjfizetési kötelezettséged sem keletkezik. A díjmentes időszakod ebben az esetben is az előfizetői kupon aktiválásának (előfizetésed elindításának) napjával kezdődik.
7. Felhívjuk a figyelmed, hogy amennyiben a promóciós ajánlat szerinti időszak teljes időtartama alatt szeretnéd élvezni az RTL+ Premiumot, de nem kívánsz (teljes) előfizetési díjat fizetni, úgy az előfizetésed csak a díjmentes/kedvezményes díjú időszak utolsó hónapjában mondd le. A promóciós ajánlatokban biztosított kupon többszöri aktiválására, részletekben történő felhasználására nincs lehetőség!
VI. Chromecast funkció - tükrözés
A Chromecast funkció (tükrözés) a Szolgáltatások Felhasználói számára elérhető, míg tájékoztatunk, hogy az AirPlay tükrözés nem.
Ahhoz, hogy a Szolgáltatásokban található műsorokat telefonodról / tabletről / számítógépről a Chromecast funkció segítségével ki tudd tenni a TV készülékre, szükséged lesz egy Chromecast Gen2 vagy ennél frissebb verziójú eszközre.
A Chromecast eszköz egy médiatartalom átviteli készülék, amely HDMI porton keresztül csatlakoztatható a TV készülékhez. A Chromecast eszköz mobil alkalmazással telepíthető, melynek lépései a készülék használati útmutatójában részletesen le vannak írva.
Fontos, hogy a Chromecast eszköznek ugyanarra a wifi hálózatra kell kapcsolódnia, amelyhez a fő eszköz is kapcsolódik. Ha ezek a feltételek teljesülnek, a Chromecast gomb automatikusan megjelenik a Honlap vagy a mobil applikáció felhasználói felületén.
Nem vállalunk felelősséget a Chromecast eszközökért, azok megfelelő működéséért.
VII. Gyereksarok
VIII. Szülői felügyelet
A Szolgáltatások használata során hatékony műszaki megoldást alkalmazunk a kiskorúak védelme érdekében a „Profilom" menüben található „Szülői felügyelet” funkció biztosításával, mely használatával kiválaszthatod, hogy milyen korhatáros tartalmakat szeretnél korlátozni, amelyek a beállítástól kezdve csak a megadott jelszóval nézhetők meg.
Nem garantáljuk, hogy a tartalmak besorolásai pontosak. Előfordulhat, hogy a Szülői Felügyelet nem mindig korlátozza teljes körűen az összes olyan tartalmat, amelyet kifogásolhatónak tartasz, többek között akkor, ha nem értesz egyet a tartalom korhatár-besorolásával.
Ha úgy döntesz, hogy megtekintesz, vagy másnak engedélyezed, hogy hozzáférjen vagy megtekintsen bármilyen általános célközönségnek szánt tartalmat a Szolgáltatásokon, úgy tudomásul veszed, hogy olyan tartalomnak lehettek kitéve, amely meztelenséget, szexuális tevékenységet, erőszakot, durva nyelvezetet, alkoholt, kábítószert vagy kábítószer-használatot, dohányzást, vagy más hasonló, kiskorú nézőkre ártalmas elemet tartalmazhat. Kizárólag Te felelsz a felhasználói fiókod használatának ellenőrzéséért és felügyeletéért, beleértve a mások általi használatot is.
IX. Letöltések (kizárólag RTL+ Active és RTL+ Premium esetén)
Ha az RTL+ Active-ot és RTL+ Premiumot mobil applikáción keresztül használod, úgy egyes tartalmakat (a továbbiakban: Letölthető Tartalom) jogosult vagy ideiglenesen letölteni. Ezáltal a letöltés funkció segítségével akkor is meg tudod nézni az adott tartalmat, amikor nincs hálózati kapcsolatod.
A tartalom letöltéséhez győződj meg arról, hogy rendelkezel hálózati kapcsolattal, és jelentkezz be az RTL+ Active-ba vagy RTL+ Premiumba mobil applikáción keresztül. Válaszd ki a letölteni kívánt epizódot vagy filmet, és koppints a „Letöltés” ikonra (a Gyereksarok funkció használatakor a „Letöltés” funkció nem elérhető).
Szabályozhatjuk/módosíthatjuk (Felhasználó és eszköz tekintetében is) a megengedett Letölthető Tartalom mennyiségét, valamint az egyes Letölthető Tartalmak lejárati szabályait. A Szolgáltatásokban a videótartalmak mellett található „Letöltés” ikon jelzi, hogy az adott videótartalom letölthető-e. A Letöltött Tartalmakat jelenleg a Letöltött Tartalom elindításától számított 48 órán belül, legfeljebb azonban 30 napig lehet megtekinteni a „Letöltések” menüpont alatt.
X. Szerzői jogok
A Szolgáltatásokban közzétett valamennyi tartalom szerzői jogi védelem alatt áll, amely a jogi védelem jogosultjának szellemi alkotását képezi a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény szerint.
A Szolgáltatások bármely tartalmának (ideértve különösen a Szolgáltatásokban található összes szöveg, kép, grafika, logó, embléma, fotó, hang- és videó anyag vagy ezek állóképei) illegális letöltése, másolása, többszörözése, nyilvánossághoz közvetítése, avagy azok bármely egyéb módon történő jogellenes felhasználása a hatályos jogszabályok szerint bűncselekménynek minősül. Nem kerülheted meg továbbá a Szolgáltatások területi korlátozásait. A Szolgáltatások, illetve annak tartalmainak kizárólag a magánjellegű, fogyasztónak minősülő természetes személyek általi jelen Felhasználási Feltételekben engedélyezett használatához (azaz megtekintéséhez és a Letölthető Tartalom IX. pont szerinti letöltéséhez) járulunk hozzá, bármiféle kereskedelmi, üzleti célú, vagy bármely olyan felhasználáshoz, amely jövedelemszerzés célját közvetlenül vagy közvetve szolgálja, illetve nyilvános felhasználáshoz az előzetes, írásbeli hozzájárulásunk szükséges. Az engedély megadásáról, megtagadásáról, visszavonásáról és az engedély további feltételeiről egyedileg, saját hatáskörben döntünk. Ennek megfelelően tiszteletben kell tartanod a tartalomhoz kapcsolódó összes szerzői és egyéb jogot, és nem változtathatod meg vagy módosíthatod a tartalmat.
A Szolgáltatásoknak mindig csak a legutolsó frissített verziójának felhasználására vagy jogosult, a legutolsó frissített verziót megelőző verziók felhasználására az új verzió Nálad történő telepítését vagy frissítését követően már nem vagy jogosult.
A Szolgáltatások forráskódja nem kerül átadásra részedre, nem vagy jogosult a forráskód megismerésére. Nem vagy jogosult továbbá a Szolgáltatások, vagy annak bármely részének módosítására, a forráskód többszörözésére és fordítására még annak biztosítása érdekében sem, hogy a Szolgáltatások a meglévő számítástechnikai rendszereiddel megfelelően kompatibilisek legyenek és együttműködjenek. Nem vagy jogosult arra, hogy a Szolgáltatások forráskódját visszafejtsd, visszafordítsd, átdolgozd, feldolgozd, többszörözd, feltörd és nem vagy jogosult a Szolgáltatások működésének és belső felépítésének elemzésére sem.
Kizárólag a Szolgáltatások egyes, regisztráció nélkül is elérhető tartalmait vagy jogosult embedelt videó formájában a saját weboldaladon, közösségi oldaladon közzétenni, és ezt kizárólag oly módon teheted meg, hogy annak tartalmát nem változtathatod meg. A jelen Felhasználási feltételek elfogadásával tudomásul veszed, hogy a Szolgáltatásainkból átvett tartalmak saját weboldaladon, közösségi oldaladon történő elhelyezéséért és az átvett tartalom korhatári és egyéb kategorizálásáért kizárólag Te vagy felelős. A nem megfelelő kategorizálás miatt felmerülő károkért és bírságokért a felelősségünket kizárjuk.
A fentiektől eltérő módon vagy mértékben történő átvétel szerzői jogot sért, és minden esetben jogi következményeket von maga után.
Tájékoztatunk, hogy a Szolgáltatások DRM rendszeren keresztül működnek, amely rendszer a Felhasználók részére nem engedélyezett felhasználások megelőzésére, illetve megakadályozására szolgál. A hálózaton alkalmazzuk a végpont-végpont szintű jogosultság ellenőrzés, az elszámoltathatóság és auditálhatóság biztosítása védelmi funkciókat.
XI. Szavatosság és felelősség
Nem szavatoljuk, hogy a Szolgáltatásokba történő regisztráció, belépés, előfizetés, a Szolgáltatások letöltése, vagy a Szolgáltatások használata mindenkor zavartalan, megszakítás- és hibamentes lesz, úgyszintén nem szavatoljuk, hogy bármely, a Szolgáltatásokon megjelenő, vagy az ezeken keresztül elérhető anyag mindenkor hiba, vírus, illetve bármilyen egyéb káros tartalomtól mentes lesz, továbbá nem vállalunk felelősséget az internetkapcsolatod minőségéből, hibájából, megszakadásából eredő szolgáltatás-kimaradásért, a Szolgáltatások igénybevételéhez szükséges eszközeidben előforduló hibák vonatkozásában.
Kizárjuk a felelősséget bármilyen pontatlan információból, zavarból, a Szolgáltatások elérhetetlenségéből, letöltéséből, használatából, regisztrációs, illetve előfizetési folyamatból vagy egyéb eseményből eredő közvetlen (pl. számítógép meghibásodása) vagy közvetett károkért (pl. elmaradt haszon), ugyanakkor mindent megteszünk a gyors adatcsere, valamint a legjobb minőségű kép-és hangminőség érdekében. Ennek megfelelően vállalod, hogy a Szolgáltatásokat kizárólag saját felelősségedre használod, a Szolgáltatásokban található anyagokat kizárólag saját felelősségedre tekinted meg.
Az esetleges Szolgáltatás szünetelés (ideértve egyebek mellett az esetleges regisztráció, illetve előfizetési lehetőség szünetelését is) esetén mindent megteszünk annak érdekében, hogy a Szolgáltatás mielőbb újra elérhető legyen, de nem vállalunk szavatosságot a helyreállítás tekintetében.
A Szolgáltatásokban található külső hivatkozások (pl. bannerek, layerek) követésével letöltött tartalom nem áll a befolyásunk alatt, így az azokra történő kattintásból eredő bármilyen kárért való felelősségünket kizárjuk. Felhívjuk a figyelmedet, hogy ha ilyen ugrópontokra kattintasz, olyan más szolgáltatók oldalaira kerülsz át, mely oldalak nem állnak és nem is állhatnak ellenőrzésünk alatt, ezért ezen oldalak adatközléséért, tartalmáért, működéséért, személyiségi jogokkal kapcsolatos eljárásáért, illetve az ezen oldalak látogatása kapcsán esetlegesen keletkezett bárminemű káraidért semmiféle felelősséget nem vállalunk. Amennyiben ezen tartalmak vélhetőleg jogsértőek és ezt felénk jelzed, saját belátásunk szerint ezen külső hivatkozásokat törölhetjük vagy módosíthatjuk.
XII. A Szolgáltatások szünetelése
Tájékoztatunk, hogy jogosultak vagyunk a Szolgáltatások, illetve a Honlap, valamint az egyes eszközökön a Szolgáltatások elérését lehetővé tevő applikációk karbantartása érdekében a Szolgáltatások, illetve a Honlap, valamint bármely applikáció elérését, illetve használatát ideiglenesen szüneteltetni, amely esetben nem jár kártérítés és nem élhetsz díjvisszafizetési igénnyel a Szolgáltatások karbantartása céljából szükséges kimaradások időtartamára.
Kizárjuk a felelősségünket a vis maior esemény miatti hibáért, illetve a Szolgáltatások során felmerülő minden olyan hibáért, amely harmadik felek által nyújtott szolgáltatás hibájából vagy az érdekkörödben felmerülő hibából következik be, ebben az esetben a Szolgáltatások szünetelése esetén a szünetelés időtartama alatt az igénybevétel korlátozására történő hivatkozással kártérítési vagy díjvisszafizetési igénnyel nem élhetsz. Különösen nem felelünk az alábbiakért (nem kimerítő felsorolás):
2.1. Az internet/mobilszolgáltatód által okozott kimaradás vagy technikai hiba;
2.2. A Szolgáltatások használatához igénybe vett készülékeden ejtett, gyártó által megtiltott módosítások miatti kiesés;
2.3. Mások által elhelyezett romboló alkalmazások vagy programok (például: vírusok, férgek, makrók vagy hacker tevékenységek);
2.4. Bármely olyan esemény vagy történés, amely akaratunktól függetlenül következik be, és amelyet megelőzni vagy elhárítani kellő gondossággal nem tudunk, és amely a vállalt kötelezettségünk teljesítését korlátozza vagy lehetetlenné teszi (pl. tűz, árvíz, háború, járvány, sztrájk).
A nem támogatott eszközön fellépő problémákat nem tekintjük meghibásodásnak, így ilyen esetekben semmilyen kötelezettség vagy felelősség nem terhel minket.
XIII. A Szolgáltatásokra vonatkozó szerződés megszűnése, módosítása
Bármikor felmondhatjuk a köztünk fennálló szerződés(eke)t, illetve annak bármely részét e-mailben küldött indokolt értesítésben a 2. pont alatti esetekben, valamint a szolgáltatás működésében bekövetkező okok vagy technikai-műszaki körülmények miatt. Ha olyan ok miatt kerül sor az RTL+ Premiumra vonatkozó szerződés felmondásra, amelyért nem vagy hibás, saját belátásunk szerint vagy biztosítjuk, hogy hozzáférj az RTL+ Premiumhoz a fordulónapig vagy ha nem biztosítjuk, hogy a fordulónapig hozzáférj az RTL+ Premiumhoz, visszatérítést kaphatsz a megszűnés időpontja és a fordulónap közötti időszakra megfizetett előfizetési díjra vonatkozóan.
Fenntartjuk a jogot, hogy a már teljesített előfizetési díj visszafizetése nélkül a regisztrációdat – ideértve az rtl.hu honlapon, illetve RTL.hu applikációban (korábbi nevén: RTL24 applikáció) létrehozott regisztrációdat/felhasználói fiókodat is, amennyiben ezen keresztül veszed igénybe Szolgáltatásunkat – töröljük – illetve annak szolgáltatója törölje –, bármely Szolgáltatáshoz való hozzáférést korlátozzuk, vagy előfizetésed azonnali hatállyal megszüntessük, amennyiben:
2.1. kétséget kizáró módon megállapítható, hogy valótlan adatot szolgáltattál vagy a szükséges adatokat hiányosan, illetve pontatlanul adtad meg részünkre és az adatokat a jelen Felhasználási Feltételek III. pont 13. pontja szerinti felhívásunk ellenére a felhívásban foglalt határidőben nem pontosítottad, vagy a szükséges adatokat felhívásunk ellenére az abban foglalt határidőben nem adtad meg részünkre,
2.2. a jelen Felhasználási Feltételekben foglalt bármely előírást bizonyíthatóan megsérted, vagy annak sérelme kétséget kizáróan vélelmezhető,
2.3. bizonyítható, hogy a Szolgáltatásokat visszaélésszerűen használod vagy használtad,
2.4. kétséget kizáróan megállapítható számunkra, hogy a Szolgáltatások használata során a mi sérelmünkre, vagy bármely más személy vagy szervezet részére sérelmes csalárd magatartást tanúsítottál, vagy bármilyen más visszaélést, jogsértést követtél el,
2.5. olyan módon viselkedtél munkatársainkkal, amelyet észszerűen nem tartunk megfelelőnek vagy elfogadhatónak és kellően súlyosak ahhoz, hogy indokolja Szolgáltatásunk használatának korlátozását vagy megszüntetését.
Fenntartjuk magunknak továbbá a jogot, hogy amennyiben a regisztrációd adatainak valódisága kérdéses és az azok pontosítására vonatkozóan hozzád intézett, a jelen Felhasználási Feltételek III. pont 13. pontja szerinti felhívásunk eredménytelennek bizonyult, úgy az érintett regisztrációddal kapcsolatban a XIII. pont 2. pont 2.1. alpontban foglalt intézkedéssel összefüggésben a regisztrációdhoz kapcsolódó szerződést érvénytelennek minősítsük és a teljesítésétől eltekintsünk.
A regisztrációt követően bármikor törölheted a felhasználói fiókodat.
Felhívjuk a figyelmed, hogy amennyiben az rtl.hu honlapon, illetve RTL.hu applikációban (korábbi nevén: RTL24 applikációban) létrehozott regisztrációdat/felhasználói fiókodat törlöd, azonban Szolgáltatásainkat ezen keresztül veszed igénybe, úgy az a felhasználói fiókod törlésének minősül a Szolgáltatások kapcsán is és a XIII. pontban foglaltak – amennyiben eltérő rendelkezést nem tartalmaz – értelemszerűen irányadók.
Felhívjuk a figyelmed, hogy amennyiben felhasználói fiókodban Kód aktiválására sor került, a regisztrációd törlésére csak a Kód műsorterjesztőd általi deaktiválását követően van lehetőséged, amellyel kapcsolatban műsorterjesztőddel szükséges a kapcsolatot felvenned. A Kód deaktiválásával a Kód érvényét veszti, az újabb felhasználói fiókban már nem használható fel, esetleges új regisztráció esetén a műsorterjesztődtől új Kódot kell kérned, amennyiben az RTL+ Active-ot ismét igénybe kívánod venni.
Tájékoztatunk, hogy amennyiben rendelkezel RTL+ Premiumra vonatkozó előfizetéssel, regisztrációd törlésére a Honlapon és a mobil applikációban csak az előfizetés lemondását követően van lehetőséged, melyre kizárólag a Honlapon az Áttekintés menü, Aktivált szolgáltatásaim almenü Előfizetések kezelése pontban van módod.
Tájékoztatunk továbbá, hogy amennyiben a regisztrációd törlését az rtl.hu honlapon teszed meg, anélkül, hogy ezt megelőzően az RTL+ Premiumra vonatkozó előfizetésedet lemondanád, a regisztrációd törlése ellenére az előfizetési díj összegével bankszámlád fordulónaponként megterhelésre kerül (kivéve, ha promóciós ajánlatunk szerint olyan díjmentes vagy kedvezményes időszakot vettél igénybe, amely csupán határozott idejű előfizetési jogviszonyt keletkeztet, és a határozott promóciós időszak leteltével az előfizetés megszűnik és automatikusan nem újul meg). Kérjük, ezért fokozottan ügyelj arra, hogy az rtl.hu honlapon történő regisztrációd törlését megelőzően az előfizetésed minden esetben mondd le a Honlapon az Áttekintés menü, Aktivált szolgáltatásaim almenü, Előfizetések kezelése pontban található Lemondás gombra kattintva! Amennyiben erre mégsem kerülne sor, keresd fel mihamarabb ügyfélszolgálatunkat a XVI. pont 1. pontban foglalt elérhetőségek valamelyikén.
Az előfizetés (ideértve az esetleges promóciós ajánlat szerinti időszakot is) lemondásának felelőssége Téged terhel, amennyiben ez nem történik meg a megfelelő módon és időben, minden felelősségünket kizárjuk az előfizetési díj levonásával kapcsolatban.
Az egyértelműség kedvéért tájékoztatunk, hogy a regisztrációd törlését követően nem éred el a regisztrációhoz kötött Szolgáltatásainkat és a már teljesített esetleges előfizetési díj nem kerül részedre visszafizetésre.
Amennyiben az RTL+ Premiumra vonatkozó szerződésed kívánod megszüntetni, az előfizetésed lemondására irányuló nyilatkozatodat kizárólag a Honlapon az Áttekintés menü, Aktivált szolgáltatásaim almenü, Előfizetések kezelése pontban található Lemondás gombra kattintva teheted meg, amely velünk közöltnek minősül.
Lemondásoddal a próba-előfizetés lemondása esetén a próba-előfizetésed lejártával, promóciós ajánlat szerinti időszak lemondása esetén a kupon aktiválás napjának megfelelő következő havi fordulónappal (függetlenül attól, hogy milyen időtartamú kupon került beváltásra), egyéb esetben az előfizetési díjjal még nem rendezett időszaktól az előfizetésed fordulónapjával szünteted meg előfizetésed, előfizetésed eltérő időpontú megszüntetésére, valamint a már megfizetett előfizetési díj visszatérítésére – ha esetleg meggondoltad volna magad – korábbi lemondásod esetén sincs mód. Ismételten felhívjuk a figyelmed, hogy amennyiben a próba-előfizetésed (azaz a díjmentes időszak), illetve a promóciós ajánlat szerinti időszak (azaz a díjmentes vagy kedvezményes díjú időszak) lejártát megelőzően legalább 1 nappal, illetve az előfizetésed fordulónapját megelőzően legalább 1 nappal nem mondod le az előfizetésed, úgy felhatalmazást kapunk arra, hogy a következő előfizetési időszakokhoz tartozó előfizetési díjat rendszeresen felszámítsuk.
Amennyiben a meglévő előfizetési konstrukciód folytatására a fordulónapot követően nincs lehetőség, tekintettel arra, hogy azt megszüntetjük, úgy jogunk van az előfizetésed fordulónapjával történő megszüntetésére, azzal, hogy ebben az esetben az előfizetési konstrukció megszüntetéséről megfelelő időben értesítünk.
Az előfizetésed mindaddig fennmarad, és az RTL+ Premiumot elérheted – feltéve, hogy regisztrációdat nem törölted –, amíg az előfizetési díjat megfizetted, tehát RTL+ Premiummal elérhető tartalmainkat egészen a lemondott/megszüntetett előfizetésed fordulónapjáig megtekintheted. Amennyiben a próba-előfizetésed, illetve promóciós ajánlat szerinti időszakod alatt történt a lemondásod, a próba-előfizetésed, illetve a promóciós ajánlat szerinti időszakod a próba-előfizetés, illetve legfeljebb a promóciós ajánlat szerinti időszak időtartamának lejártáig fennmarad.
Amennyiben Apple fiókoddal regisztráltál, illetve létesítettél RTL+ Premium előfizetést, azonban nem engedélyezted számunkra az Apple fiókodban megadott e-mail címed láthatóságát, és Apple fiókodban megadott e-mail címeddel (azaz az e-mail címed megadásával) külön is regisztráltál, illetve létesítettél RTL+ Premium előfizetést úgy – mivel ez esetben két külön regisztrációval/felhasználói fiókkal, illetve RTL+ Premium előfizetéssel rendelkezel – kérünk, hogy fokozottan ügyelj arra, hogy valós szándékod szerint töröld egyik, másik vagy mindkettő felhasználói fiókodat, illetve szüntesd meg egyik, másik vagy mindkettő RTL+ Premium előfizetésedet. Kizárjuk minden felelősségünket, amely abból ered, hogy az ÁSZF-ben foglalt figyelemfelhívásaink ellenére az Apple fiókoddal, illetve az Apple fiókodban megadott e-mail címeddel esetlegesen duplán regisztráltál/hoztál létre felhasználói fiókot, illetve létesítettél RTL+ Premium előfizetést, illetve nem a valós szándékod szerint törölted egyik, másik, vagy mindkettő felhasználói fiókodat, illetve szüntetted meg egyik, másik vagy mindkettő RTL+ Premium előfizetésedet.
Tájékoztatunk, hogy amennyiben az RTL+ Premium előfizetési díjának megfizetésével 6 napos késedelembe esel, az RTL+ Premiumra vonatkozó előfizetésedet azonnali hatállyal megszüntethetjük.
Felhívjuk figyelmed, hogy amennyiben bankszámládon az előfizetési díj levonásához nem áll rendelkezésre elegendő összeg a határozatlan idejű előfizetésed kezdetének napján, valamint az előfizetésed fordulónapján, úgy az előfizetési díj megfizetésének esedékességét követő napokon – szükség szerint akár több alkalommal – az általunk megbízott Worldline S.A. szolgáltató ismételten megkísérli az előfizetési díjat levonni. Az egyértelműség kedvéért rögzítjük, hogy azon tény, hogy a bankszámládon az előfizetési díj levonásához nem áll rendelkezésre elegendő összeg, nem minősül az RTL+ Premium előfizetés általad történő lemondásának, arra kizárólag a XIII. pontban foglaltak szerint nyílik lehetőség.
Felhívjuk figyelmed, hogy amennyiben bankkártyád lejárta miatt az előfizetési díjjal az általunk megbízott szolgáltató bankszámládat nem tudja megterhelni a határozatlan idejű előfizetésed kezdetének napján, valamint az előfizetésed fordulónapjával, úgy, amennyiben RTL+ Premiumra vonatkozó előfizetésed a továbbiakban is fenn kívánod tartani, a Profilom menüben legkésőbb a sikertelen megterheléssel érintett napot követő 5 napon belül meg kell adnod ismételten bankkártya adataidat az általunk megbízott Worldline S.A. szolgáltatónak. A megadott bankkártya adatok a szokásos gyakorlatnak megfelelően ellenőrzésre kerülnek.A kizárólag RTL+ Premiumra vonatkozó előfizetés lemondása, illetve megszüntetése esetén a szerződés megszűnésével a regisztrációd, illetve a regisztrációhoz általad megadott személyes adatok nem kerülnek törlésre, az egyéb Szolgáltatásokat továbbra is zavartalanul élvezheted.
A Szolgáltatásainkra vonatkozó jogviszony létesítésével kijelented és kifejezetten úgy nyilatkozol, hogy a Szolgáltatások nyújtására irányuló szerződés teljesítését, azaz a tartalmak elérhetővé tételét azonnal kezdjük meg, mellyel egyidejűleg tudomásul veszed, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíted az indokolás nélküli elállási jogodat.
Jelen ÁSZF egyoldalú módosításának alapjául szolgáló legfőbb okok lehetnek a következők: jogszabályok, szabályozói ajánlások, magatartási kódexek változása, bírósági ítéletek, hatósági és békéltető testületi határozatok (beleértve a kiskorúak védelmével kapcsolatos szabályok és ajánlások, gyakorlatok változását is); szellemi tulajdonnal kapcsolatban szükséges változtatások, így a műsorszámok bemutatását lehetővé tevő szerződések lejárata vagy módosítása, a szerzői jogi jogosult vagy jogkezelő szervezet döntéseinek változása; a fogyasztói panaszok csökkentése miatt szükségessé váló módosítások; informatikai biztonsági és műszaki védelmi intézkedések miatt szükséges módosítások; a Szolgáltatásunk gazdaságosságának fenntartása miatt szükséges módosítások; a Szolgáltatás elérhetőségével és a felhasználói élmény javításával összefüggő módosítások, funkcióbővítés, illetve funkciócsökkentés és technikai feltételek változásai, frissítések miatt szükséges módosítások; a fizetési lehetőségekkel, illetve a díjjal összefüggésben szükségessé váló módosítások; az előfizetés időtartamával összefüggő módosítások; az egyes szolgáltatási csomagok jellemzőinek változásai miatt szükségessé váló módosítások; a vállalatunkra irányadó arculati és márkanévvel kapcsolatos változások, szerződésünk egyértelműbbé tétele vagy könnyebb érthetősége.
XIV. Technikai és egyéb feltételek
A Szolgáltatásokat internetes eléréssel rendelkező számítógépen (PC/Mac), valamint Android, iOS operációs rendszerű mobileszközökön (mobiltelefon, tablet), kizárólag Magyarország területéről Vodafone TV médiaboxon, Telekom TV SmartBoxon, Yettel TV Boxon, utóbbi kettőn felül egyéb Android TV operációs rendszerrel rendelkező eszközökön (többek között ilyen operációs rendszerrel rendelkező TV készülékeken, Chromecast with Google TV-n, stb.), valamint az előbbieken felül az RTL+ Premiumot kizárólag Magyarország területéről LG Okos TV-n és PlayStation®4-en keresztül is igénybe tudod venni. Felhívjuk azonban a figyelmed, hogy az egyes eszközökön (készülékeken) az egyes Szolgáltatások tartalmi kínálata eltérő lehet, vagyis adott szolgáltatáshoz tartozó tartalmak elérhetősége eszközönként változhat, mely esetekben semmilyen kötelezettség vagy felelősség nem terhel minket.
A Szolgáltatások használatával tudomásul veszed, hogy a Szolgáltatások használatához internet hozzáférés szükséges, és a Szolgáltatások igénybevétele adatforgalmat generál. A hálózati adatforgalomból származó költségek, internet-hozzáférési díjak Téged terhelnek. Az egyértelműség kedvéért tájékoztatunk, hogy Szolgáltatásunk internet hozzáférést nem tartalmaz.
A Szolgáltatások kompatibilitásával és interoperabilitásával kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatunk:
- Támogatott böngészők: Chrome Android 106+, Chromium browsers 106+4, Edge 106, Edge 105, Firefox 105, Firefox 104, Firefox 102, Safari iOS 16.0, Safari iOS 15.6, Safari iOS 15.5, Safari iOS 15.4, Safari iOS 15.2-15.3, Safari iOS 15.0-15.1, Safari iOS 14.5-14.8, Safari iOS 14.0-14.4, Safari iOS 13.4-13.7, Safari iOS 13.3, Safari iOS 13.2, Safari iOS 13.0-13.1, Opera 90, Safari 16.0, Safari 15.6, Safari 15.5, Safari 15.4, Safari 15.2-15.3, Safari 15.1, Safari 15, Safari 14.1, Safari 14, Safari 13.1, Safari 13, Samsung 18.0
- Android operációs rendszer esetén a Szolgáltatások minimum Android 5.1., és azt meghaladó verziószámú operációs rendszerrel rendelkező készülékeken futtathatók.
- iOS operációs rendszer esetén a Szolgáltatások minimum 14.8.1 és azt meghaladó verziószámú operációs rendszerrel rendelkező készülékeken futtathatók.
- Médiabox esetén a Szolgáltatások Vodafone TV médiaboxon futtathatók.
- LG okostv esetén az RTL+ Premium minimum WebOs 4.0+ 2018 verziószámú és attól újabb készüléken futtatható, kivéve az élő streamet, amely minimum WebOS 6.0+ verziószámú és attól újabb készüléken futtatható.
- Android TV operációs rendszerrel rendelkező eszközök (így Telekom TV SmartBox, Yettel TV Box, ilyen operációs rendszerrel rendelkező TV készülékek, Chromecast with Google TV, stb) esetén az RTL+ Premium az Android operációs rendszer legfrissebb 3 verziója közül valamely verzióval rendelkező készüléken futtatható.
- PlayStation®4 esetén az RTL+ Premium PlayStation®4 konzolon futtatható.
4. Tájékoztatunk, hogy a videószolgáltatás minősége (képfelbontás) alkalmazkodik az általad elért internetkapcsolat sebességhez, azaz kisebb sávszélesség esetén kisebb felbontású képet érhetsz el. Ahhoz, hogy a Szolgáltatásokat el tudd érni, a mindenkori letöltési sebességed minimumértékének: 1 Mbit/s kell lennie, azonban a jobb felhasználói élmény érdekében javasoljuk a legalább 3Mbit/s letöltési sebességet. Amennyiben az internetkapcsolat sebességed az előzőekben előírt értéket nem éri el, nem tudunk felelősséget vállalni a Szolgáltatások megfelelő működéséért, az ebből adódó minden felelősségünket kizárjuk.
6. Tájékoztatunk és a jelen Felhasználási feltételek elfogadásával kifejezetten elfogadod, hogy amennyiben VPN-t (virtual private network) használsz, a Szolgáltatásokat nem éred el.
7. Tájékoztatunk továbbá, hogy a Szolgáltatásokat az egyéb feltételek teljesítésén túlmenően kizárólag a Felhasználási feltételekben szereplő tárgyi és technikai követelmények teljesítése esetén tudod igénybe venni. Kizárjuk a felelősségünket minden olyan igény kapcsán, amely abból ered, hogy a tárgyi és technikai követelményeket nem tudod teljesíteni vagy nem teljesíted.
8. A Szolgáltatásokhoz biztosított funkciók eszközönként eltérőek lehetnek. Kérjük, rendszeresen ellenőrizd a követelményeket, mivel bármikor jogosultak vagyunk a Szolgáltatások, illetőleg azok elérése kapcsán technikai változtatásokat bevezetni, a támogatott eszközök körét bővíteni, szűkíteni.
XV. A Szolgáltatások karbantartása
A Szolgáltatásokat a saját döntési jogkörünkben, általunk meghatározott időközönként, módon, tartalommal és gyakorisággal tartjuk karban és frissítjük. A Szolgáltatások frissített, új verziójának kiadásáról regisztrált e-mail címeden keresztül tájékoztathatunk. A karbantartások igénybevételére jogosultak vagyunk harmadik személyt igénybe venni.
Tudomásul veszed és kifejezetten elfogadod, hogy az előző pontban meghatározott karbantartás, frissítés során távoli online eléréssel kapcsolatot teremthetünk a Szolgáltatások használatához és futtatásához igénybe vett eszközeiddel és hálózatoddal, és ezen eszközökkel és hálózattal adatkommunikációt folytathatunk, amely során személyes és üzleti adatokat nem tartalmazó adatok kerülhetnek átvitelre az eszközeidből és hálózatodból az eszközök azonosítása céljából. Ezen adatkommunikációt és adatátvitelt kifejezetten elfogadod és vállalod, hogy azt folyamatosan lehetővé teszed. Vállaljuk, hogy a fenti módon birtokunkba került adatokat csak és kizárólag a karbantartási tevékenységünk végzéséhez használjuk fel, azokat illetéktelen harmadik személynek nem adjuk ki és ahhoz ilyen személyeknek hozzáférést nem engedünk, azokat szigorúan titokban tartjuk és gondoskodunk ezen adatok titokban maradásáról, továbbá vállaljuk, hogy ezen adatokat haladéktalanul töröljük, amennyiben az adatkezelés célja megvalósult.
A jelen Felhasználási Feltételek alkalmazásában frissítésnek minősül minden olyan, a Szolgáltatások bármely részét, elemét érintő módosítás, amelynek célja a Szolgáltatások naprakészen tartása, karbantartása, valamely már létező funkciójának előnyösebben működő biztosítása, frissítése az adott szolgáltatás rész, illetve rendszer elem módosítása, illetve kijavítása útján, ideértve különösen a Szolgáltatások környezetét képező egyéb szoftverek (pl.: operációs rendszer) módosulása folytán szükséges módosításokat.
Saját döntési jogkörünkben meghatározott gyakorisággal, módon, időpontban, tartalommal tetszőlegesen bármikor upgradelhetjük a Szolgáltatásokat. A jelen Felhasználási Feltételek alkalmazásában upgrade a Szolgáltatások egészének, illetve bármely részének, elemének olyan módosítása, amelynek célja valamely még nem létező rendszerfunkció biztosítása.
XVI. Panaszkezelés
A Szolgáltatásokkal kapcsolatban számos kérdésre választ találhatsz a következő honlapon: https://rtl.hu/ugyfelszolgalat. A Szolgáltatásokhoz ügyfélszolgálatot biztosítunk a https://rtl.hu/hibabejelentes honlapon, valamint az ugyfelszolgalat@rtl.hu e-mail címen.
Az ügyfélszolgálat a kérdéseidnek és esetleges panaszaidnak fogadására szolgál. Az https://rtl.hu/hibabejelentes honlapon keresztül, valamint az e-mailen érkezett panaszt 30 napon belül megvizsgáljuk, és annak eredményéről elektronikus levélben, a regisztráció során megadott – vagy amennyiben nem regisztráltál, a panasz elküldéséhez használt – e-mail címen értesítünk.
A velünk szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából a békéltető testület eljárását kezdeményezheted. A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei: cím: 1016 Budapest, Krisztina körút 99. III. emelet 310. levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.:10., telefonszám: +36 (1) 488-2131, telefax: +36 (1) 488-2186, e-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
A velünk szemben felmerült panaszokkal fordulhatsz továbbá az Európai Fogyasztói Központhoz (levelezési cím: Igazságügyi Minisztérium – Európai Fogyasztói Központ; 1357 Budapest Pf. 2., telefonszám: + 36 (1) 896-7747, e-mail cím: info@magyarefk.hu)
XVII. Irányadó jog
XVIII. Hirdetések
1.1. a Szolgáltatások, illetve az alapjául szolgáló felületek kapcsán megjelenő hirdetésekre a honlapokra történő hirdetésértékesítésre vonatkozó online általános szerződési feltételek vonatkoznak, amely a http://rtlsaleshouse.hu/useful\_info oldalon érhető el,
1.2. online megjelenési lehetőségekkel kapcsolatban a http://rtlsaleshouse.hu weboldalon található bővebb információ.
Utoljára frissítve: 2024. július 30.